dinsdag 15 januari 2013

Mini shoplogje Kruidvat!

Hee,
Ik ben vandaag eventjes naar de Kruidvat geweest en heb daar 3 dingentjes gekocht. Ik wil die graag aan jullie laten zien. Zoals jullie waarschijnlijk wel weten heeft Catrice en Essence op sommige producten 50% korting. Bij Catrice zijn alle nagellakjes 50%. Ik heb er 3 gekocht, want dat kon ik natuurlijk niet laten liggen. De linkse heet: 865 Yellow Sub-Mandarin. Het is een mooi donkergeel/okergeel kleurtje, de kleur is lastig om te omschrijven maar hij sprak mij zeker aan. De middelste heet: 905 Steel My Soul. Dit is een nude kleurtje met goude glittertjes. Het heeft op de dop een sticker met de tekst: Brushed Metal Effect. Deze kleur is echt supermooi, niet opvallend maar met een goud tintje. De rechtse heet: 550 Marilyn & Me. Dit lakje is rood met glitters. Dit is echt een kleur om verliefd op te worden, zo mooi! Kortom, ik ben met alle lakjes erg blij, hieronder zie je ze op de foto. Ze zijn nu inplaats van 2,70 maar 1,35. Ik ga denk ik in het weekend misschien nog ff kijken. Doei! xx




Geen opmerkingen:

Een reactie posten