woensdag 2 januari 2013

Review; Girlz ogenschaduw.

Hee,

Laast had ik de Girlz gekocht en daar zat een ogenschaduw bij. Ik dacht die kan ik eens gaan reviewen. Toen ik hem openamakte viel de ogenschaduw er al gelijk uit, maar die heb ik vast gezet met lijm. Het is een goud/gele ogenschaduw met een zilvere G erin. De pigmentatie is redelijk goed. Je kunt de goud/gele kleur en de zilvere los van elkaar gebruiken, maar ook mengen. De verpakking is gewoon normaal, zwart doosje, doorzichtige deksel. Ik denk dat ik hem nog wel ga gebruiken. Het was een erg kort review, hieronder zie je de ogenschaduw en de swatches! xx


     
                                                                      

1 opmerking:

  1. Hey, fleur!
    leuke review, maar misschien kun je beter langere reviews maken.
    x

    BeantwoordenVerwijderen