zondag 27 januari 2013

Wishlist 2013

Hee,
Misschien is dit een beetje laat, maar ik ga jullie laten zien wat ik allemaal ga doen in 2013 en wat ik waaarschijnlijk ga kopen.

Ik ben jarig op 28/29 februari en dit is mijn verlanglijst voor mijn verjaardag;
  • Een camera, ik wil de Canon compact camera Power shot A2300 (zwart)
  • 1 nagellakje van OPI.
  • Het Au Natural palet van Sleek
  • Powder Pink Pout Polish van Sleek.

Ik ga in de vakantie naar Limburg (Centerparcs Het meerdal). En dat ligt dichtbij Roermond, en daar  is een disigneroutlet met een outlet van de Bodyshop. Dus daar ga ik een aantal dingen kopen. En dan wil ik graag de stad zelf in, en iets bij de Sephora kopen, een lipstick of lipgloss, oogschaduw of eyeliner. Ik weet nog niet wat. Maar dat zien jullie dan wel.
Doeii, xx.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten